-Sözün bittiği yerde miyim ?..Bilmiyorum,içim boşaldı sanki,.
Ne Bira ,.(akşamüstü hastane yorgunluğunu evimin keyifli balkonunda 1-2 kutu bira içerek atardım)
Ne Bilgisayar ,. (gezi yazılarımı ve denemeleri topladığım bir blog kurmuştum ),
Ne resimler (hastane çıkşlarında İstanbul’un değişik köşelerini kendimce gezip , fotoğraf gezileri yapıyor bolca fotoğraf
çekiyordum )
Hiç bir şey içimi teselli edemiyor.Beynimde hep hazırlık yapardım,cenaze törenimi bile izlerdim !!.. Manyağım yaa.. ama gerçekle yüzleşmeye beş kalması başka birşeymiş…
Tanı eğer gerçek olursa taşıyamıyacağım sanırım!!…

Aralık 2008 şehir 22.30 –




4 gün sonra

-Sözde yazıda bitmemiş !!, bitmiyormuş ,Ca (kanser)tanısı alıp buda en iyisi diye kendimi teselli etme , yaşama sarılmanın yollarını arama , içimdeki boşluk duygusunu alt etmeye uğraşma falan ,. Falan ,.. bir yığın felsefi laf , hepiciği  Boşşş…
Neden ben ? demiyorum ,.. beklediğim , ya da bu kelime yanlış oldu , olabilirim diye düşündüğüm bir hastalıktı ,.. Ama şimdi değil !!!..
Neden Şimdi ?.. sorusu zihnimi yiyor.. Herşey benim cenahta iyi gidiyordu ondan mı ?. acaba ,.. Öff.. bilmiyorum  yazmakta istemiyorum artık..

Şehir 17.15 –





20 gün sonra


-Son iki sayfayı okuyunca yazma güdülerim harekete geçti ,.. Herşey bitti , tümör alındı . Ben inkar yolunu seçtim !.. Hâlâda öyle “kanser “lafını ağzıma almıyorum aldırmıyorum , beynimden olabildiğince silmeye gayret ediyorum kendime yeni uğraşlar bulma peşindeyim ,.. Sigarayı çok azalttım , akşamüstü birama devam ediyorum bir küçük kutuyla sınırlayarak  ,.. Bir şeyi farkettim ölmekten değil dünyada yaşanacak günleri kaçırmaktan korkuyorum !!..
2012 yi örneğin sağlıklı yaşamak ve analiz etmek istiyorum , Dünya haritasını , devletlerini , siyasetini , ekonomi politiğini yaşamak , gezmediğim yerleri görmek istiyorum ,.. Kısaca “yaşamak istiyorum”..

“YAŞAMAK GÜZEL ŞEY BE KARDEŞİM” N.H.

Şehir 22.00  -