Kar Yağıyor Hayatıma ...

Bugünlerde yazı fotoğraf ne bulursam bana yakın, apartıyorum !!. Bu başlıkta Selim İleri'ye ait bir kitabın adı, tam da bugünlerdeki beni anlatıyor ...
Karı çok severim aslında o yüzden hemen kötü şeyler getirmemek lazım akla desem de inanmayın, benim tebdil-i hevâ ! pek kısa sürdü gene kemoterapiye başlıyoruz.
Neden ? Niçun ? .. sorularına yanıt ;
Sakrumda rekürrens olabilir, Batındaki lenf nodlarım harekete geçti , aksillerde yenisi eklendi ,7.kosta da devreye girdi ( Türkçesi boyuna ve kemiğe sıçradı  ) falan falan gibi bir Pet CT raporuyla karşılaşınca itiraz şansım kalmadı ..
Belli ki ağır bir dayak bekliyor benimkileri ve  Beni !!!.  

Ne yapalım dostlar ne demiş Haldun Taner ustamız ;

 “Ölürse Ten Ölür /Canlar ölesi değil  … “

Biraz karamsar bir yazı oldu farkındayım ama yapacak bir şeyim yok , yere serik moddayım ,…
Hem zaten 3 senedir sizleri olacaklara alıştırıyorum , birde teselli edemem vallahi … İyileşirsem görüşürüz , yoksa da Oğuz Atay’ın dediği gibi “ iliğinize işler , organizmanıza sızar , sizde var olmayı sürdürürüm” meraklanmayın !!!.

Kalın sağlıcakla ,..

Feyza    25 /Ocak/ Şehir