Tebdil-i Hevâ *




Değerli dostlar,

2012/5/Ocak tarihi itibariyle  kıymetli  onkoloğumdan  3 aylık Tebdil-i Hevâ  izni almış bulunmakta olup her türlü gezi tekliflerine açığım !,  duyurulur.                                                                                                                                      


Nasıl becerdin diye sormayın bende çok anlayabilmiş değilim ama şöyle bir tahmin yürütüyorum ;  4 Ocak Perşembe günü  genel kontrolümün  sonucunda o kadar kontra durumlar oluştu ki , benim cücelere   “ Aaaaaa ,.. yeter ama benimle dalga geçiyorsunuz  ” dedim ve o ruh haliyle ertesi gün  doktoruma gittim . Sanırım bıkkın yüz halimi görünce benim sevgili cool doktorum ! “Bu ,.. ben izin vermesem de kendiliğinden kafa tatili yapmakta kararlı , erkeklik bende kalsın ,. “ diye düşündü ,  (haksız sayılmaz) ve bastı !! 3 aylık izni .

Kontra durumlara gelince ;
Yaklaşık 3 senelik Kanser maceralarımı ve yolculuklarımı sizlerle paylaşmış  Aralık ayı itibariyle 2012 de görüşmek üzere vedalaşmıştık . Yeni yılı geleneksel İzmir tatili ile karşılayıp – İzmir  20102 resimlerini ve anılarını da paylaşacağım en kısa zamanda -  İstanbul dönüşü hemen hastaneme , Başkent’e gittim , Abdomen MR , Toraks CT ve kan tetkiklerimi yaptırdım . Laboratuvar tetkiklerim yüz güldürücüydü Kasım ve Aralıkta yükselmeye niyetlenen Tümör Markırım  vazgeçmiş ve tekrar gerilemeye başlamıştı , MR sonuçlarımda güzeldi , Batın  sakinliğini !! koruyordu , Kıçım aynı durumdaydı  hafif ödem ve hava !! azgın Myozit durumları devam ediyordu kemoterapi sürdüğü için zaten bir iyileşme beklemiyordum ,..
 Garp cephesinde !! ise  yeni bir şey yoktu , ammaaa,.. Hareketlenme ! vardı … Benimkiler yeni yolculuklara çıkmamışlardı  lakin 3 ay önce  biraz ortadan kaybolalımda hep birlikte dayak yemekten kurtulalım diye verdikleri karardan vazgeçmiş görünüyorlardı .
Toraks CT raporuma göre %50 lik bir progresyon söz konusuydu doğalki can sıkıcı bir görüntüydü ama başka hiçbir şeyle desteklenmiyordu.
Özetle benim Akciğer nodüllerine bir kararsızlık ve şaşkınlık hakimdi . Bense çok sıkılmış ve yan etkilerden bunalmıştım ve bu şaşkınlıktan faydalanıp kendimi toparlamak için kemoya ara vermeye  kararlıydım . Yukarda da yazdığım gibi doktorum ön aldı ve  “ nodüller hala milimetrik  boyutta , progresyon  bu aşamada fazla anlam taşımaz bizi zorlamaz , biraz kendinizi toparlayın” dedi ve beni  azad etti
Durum budur dostlar,…  İlaçsız ,  iğnesiz ,serumsuz  bir 90 gün geçirmeyi başarmak ümidiyle şimdilik hoşçakalın diyeceğim , zira İzmir fotoğraflarını düzenlemekten (400 fotoğraf çekmişim !) tutun yeni site hazırlıklarına ve yeni yazılara kadar yapacak çok iş var ,çookk ,.. Üstelik bir yılın acısını çıkarmak üzere, Bedeni sokağa atmak ,bakıma almak , benim cüceleri ! hoş tutarak küçülmelerini sağlayacak farklı yöntemler geliştirmek de  işin cabası …
Kalın Sağlıcakla .

 (*Hava değişikliği )


Feyza k.d
Şehir/8 /Ocak 2012